Van harte welkom bij uw online stoffen handel!

Winkelwagen:

0 Artikelen - € 0,00
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

FAQ

Heeft u vragen over het bestelproces, verzending of andere onderwerpen? Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten.
Als u het antwoord dat u hier zoekt niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

_______________________________

ORDER


• Moet ik mij registreren om te bestellen?

Nee, u kunt ook als gast bestellen zonder een account aan te maken.


• Kan ik alleen hele meters of minder of een speciale maat bestellen?

Door het systeem is het alleen mogelijk om hele meters in de winkel te bestellen.


• Ik heb een eigen bedrijf. Krijg ik speciale dealerprijzen?

Voor onze zakelijke klanten hebben we een aparte groothandel met bijbehorende prijzen: www.activatextil.eu
Daar kunt u inloggen en dan zullen wij u vrijgeven voor prijsinspectie.


• Kan ik ook telefonisch bestellen?

Omdat we de bestelling altijd schriftelijk vragen, kunt u dit doen via de winkel of per e-mail naar info@actiefstoffen.nl


• Kan ik een monster bestellen?

U kunt hier alle informatie over onze stofstalen vind u hier: https://www.actiefstoffen.nl/stofstalen/

_______________________________

ZENDING & LEVERING


• Wat zijn de verzendkosten?

Alle informatie over reguliere verzending is te vinden op:www.actiefstoffen.nl/verzendkosten/
Indien nodig, hogere verzendkosten voor rol- of exprespost. Deze worden tijdens het bestelproces weergegeven.


• Met welke serviceprovider worden de pakketten verzonden?

Standaard verzending wordt gedaan met DPD. U kunt er ook voor kiezen om via DHL te verzenden bij het bestellen tegen een meerprijs.


• Is er een verzendingsnummer?

Nadat uw bestelling door ons is verwerkt, ontvangt u een e-mail met het bijbehorende trackingnummer.


• Kunt u ook een pakstation als afleveradres opgeven?

Ja. Selecteer hiervoor de verzending via DHL tijdens het bestelproces, omdat DPD niet kan leveren aan DHL Packstations.
Als u DPD selecteert maar een DHL Packstation als afleveradres opgeeft, is verzending niet mogelijk.


• Kan ik ook bestellen als ik niet in Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland woon?

Wij leveren wereldwijd. Alle informatie over de bijbehorende verzendkosten is te vinden op:
www.actiefstoffen.nl/betaalmethoden/
Indien nodig, kunnen hogere verzendkosten zijn voor rol- of koeriersdiensten.


• Kan ik mijn bestelling rechtstreeks bij u ophalen?

Ja. Wij zijn geopend van ma - vr van 08: 00-17: 00 uur. Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald.
Alle informatie over de verkoop op zaterdag is te vinden op: www.as-stoffeverkauf.de/index.php/termine.html


• Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender. Kun je het nog een keer sturen?

Nadat het pakket bij ons is teruggekeerd, kunnen we het op verzoek opnieuw verzenden. Stuur ons de bijbehorende verzendkosten via PayPal of overschrijving.


• Ik heb een fout gevonden in mijn adres. Wat kan ik doen?

Stuur ons onmiddellijk een e-mail, zodat we het adres op tijd kunnen corrigeren. Als het pakket al is verzonden, wacht u tot het is binnengekomen.


• Hoe lang moet ik ongeveer op mijn bestelling wachten?

Meestal worden de bestellingen binnen 2-3 dagen verpakt en verzonden.
Houd er rekening mee dat er in het weekend geen bestellingen worden verwerkt. Alle bestellingen die op vrijdag om 16.00 uur worden ontvangen, worden op maandagochtend chronologisch verwerkt.


• De bestelling van mijn monster is nog niet aangekomen. Wat moet ik doen?

Soms heeft het postkantoor een beetje langer nodig. Als de bestelling na een week nog steeds niet aankomt, stuur ons dan een e-mail met het bestelnummer naar: info@actiefstoffen.nl
We zullen dan het proces controleren en de bestelling indien nodig opnieuw verzenden.


• Mijn pakket is nog niet aangekomen.

Controleer eerst de status van het volgen van de zending. Als het pakket niet wordt gevonden, neem dan contact op met het bestelnummer: info@actiefstoffen.nl


• Ik heb verschillende bestellingen geplaatst. Kunnen ze in één pakket worden verzonden?

Stuur ons onmiddellijk een e-mail na het plaatsen van de bestellingen, zodat de bestellingen tijdig kunnen worden samengevat.
Als je de verzendkosten twee keer hebt betaald, zullen we uiteraard de verzendkosten terugbetalen.


• Ik heb mijn bestelling volledig, zeer dringend nodig! Kun je het alsjeblieft meteen afmaken?

Als u uw bestelling zeer dringend nodig hebt, kunt u "Express" selecteren als verzendmethode. Dus uw bestelling heeft een hogere prioriteit en is sneller bij u. Houd er rekening mee dat de pakjes om ongeveer 11 uur worden opgehaald en dat bestellingen die daarna arriveren pas de volgende dag (behalve in het weekend) worden opgehaald